12 Temmuz 2009 Pazar

guard*



geri dönüşüm kutusunu boşalt*.

ellerimi uzatıyorum, ama, "anahtar nerde?". bir kilit konmuş (bile), ben kim bilir neyin derdinde iken, pirelerin pire, develerin deve olduğu bir zamana aitti oysa herşey, öyle "gerçek".

sonra. sonrasına ait öngörüm yok. kafam basmıyor, kafam almıyor, kafam çalışmıyor. acil durum butonu nerde.

izinler. verilen alınan, artık çocuk değiliz halbuki, yoksa gram dahi büyümedik mi, bütün yanılgıların ve yanılsamaların ele geçirmesine izin verdiğimiz gibi küçük (!) beyinlerimizi, bu da mı "vebenzeri"*? ben seni özlüyorum. ben, seni, özlüyorum. sen kadrona aldıkların gibi seni sensiz başka senlerle yaşadığım gibi, hepsi bu kadar "yolunda" gidebilseydi, bu kelimeleri telafuz etmem(iz) gerekmeyecekti. bütün keşkeleri ve artıkları alıp.. büyük bir yangın başlatıp..

ellerim titriyor. durması için gerekeni biliyorum. onu, görüyorum. istiyorum. tutamıyorum. yüzüne karşı söyleyemediklerim birikiyor, başka formlar buluyor özgürlüğe kavuşma adına, izin veriyorum. hepsinin gidip can vereceği bir ihtiyaç sahibi vardır ne de olsa. hepsi bir gün varoluş nedenlerini "yeniden bulmak" için ayrılacak var edildiği yerden, var edildiği sebepten. peki diyorum, hoşçakalın.

beklemek neydi, söylesene? hadi kilidi çıkar lütfen (beni bu kadar yakınına aldıktan sonra anahtarsız bırakma) ve söyle. beklemek yangın mıdır? beklemek lazım mıdır?..

kaçıp kurtulabilirsin. henüz* aşamasından diğerine geçmemişken. kaçıp suçu bana atabilirsin. beni buna mecbur bıraktı diyebilirsin. sonra kendini öngöründen dolayı kutlayıp (her cümlenin sonuna "istersen" şeklinde eklenilen, peki, ben istedim sayılsın. sayın. say hadi, ben "öyle istedim", diyelim.), herşeyin normal olmasına sevinerek derin ve rahat bir nefes bile alabilirsin. biliyordum, böyle olacağını biliyordum. "süprizsiz hayat". ben de haneye bir artı daha koyabilirim böylece. ben demiştimi iki yapın lütfen.

istediğin, gerçekten bu mu?

3 yorum:

Unknown dedi ki...

yaa o değilde şu yukardaki fotolar senin fotoların mı allasen? Biz bunları deviantart'ta falan neden göremiyoruz?

eFeNDi-Ci dedi ki...

"ya o değil de.." bayılıyorum bu gibi girişlere :)

blog-fotosu yaptıklarımın hepsi bana ait, evet, ve hepsi deviantartda mevcut, gözünden kaçmış olabilir.

btw, "long time no take pic"vari halime içim burkuldu böyle bi yorum okuyunca.. nam-ı diğer: "deviantart? öyle birşey vardı di mi.."

Unknown dedi ki...

evet öyle bişey vardı ve eline fotoğraf makinanı almanı beklio deviantart!