4 Haziran 2009 Perşembe

serial offend-er

vuu huuuğğ!!
500e beş kala postum :o

şimdi, doğuştan programlandığımız bazı şeyler var, onlar elimizde olmayanlar, ama çuvallamalara engel olabilmek adına çaba sarfetmemek ayıplanmalı, böyle doğmuş olmak değil, onda anlaşalım bir.

cüzzamdan kaçar gibi. oysa yaz hakim burada. ne zamandır göçler kış yönüne?
-ımdır, -imdir leri sevmiyorum. sevmiyorum, ama tek yapabileceğim bu şu an. zira pratiğe geçme şansı vermiyorsun bana.
elmayı insanla bir tutma demişti kişi. o hep haklıydı neden savundum kendimi bunca yolla bunca zaman. herşey mutlu sonlu filmlerdeki gibi yol alsa, kısa bir süre için bile olsa, bunca birbiri içine geçmiş şeyi çözmek mümkün mü?
kafamı başka şeylere çalıştırsam, bunca, delice, nobele beş kalalardaydım, 500e 5 kala yerine. pf.
dur demek istediklerim, gel demek istediklerim.
birşeyden vazgeçersen mi senin olur gerçekten?
kocaman bir daire, adım attıkça büyüyor, elleriniz birbirine kenetlenmiş, hiçbiri merkeze uzanmıyor. oysa bir adıma 2 adım bedavaydı.
bütün gün yürüdüm. vardığım yerde yalnızca ilk adımımın izini gördüm.

özür dilerim dünya, yeterince çaba sarfetmediğime inanmana engel olamadığım için.

Hiç yorum yok: