17 Haziran 2009 Çarşamba

loop after loop

ihanet, kaçılanda min. a rastladığın anda aslında tüm teoriyi yok saymaksa, ihanet ettim bizzat ben, kendi teorime, ve ne yazık ki pişmanım.
pişmanlığı kollarımda, yüzümde, aklımda, kalbimde, her yerimde aynı şekilde, canım çok acıyarak hissediyorum.
elimden bu kadarı geldi (bahane değil). daha fazlası (mı) gerekli (/mi-ydi).!?
bırak bunları lütfen.
bazen görmek istediğimizi görüyoruz, sen ve ben, ve geçici körlük yerini bir öncekine bırakınca bu acabalar peydah oluyor işte. sende ve bende.
kahretsin ki BEN DEMİŞTİM. yanıltılırım sandım.
keşke en güzel an enerjimiz sıfırda seyretse, daha iyiyi elde etmek için harcananın karşılığında mucizesellikle tanışma şansı verilse böylece.

BEN DEMİŞTİM:
-birşey çok güzel başlamışsa, ondan arkana bile bakmadan kaç*

perdeler kapalı sözsüz süresiz (III), içeride yine&yeniden temizlik var.