26 Haziran 2009 Cuma

911 piliz

*bir fairy tale'in fair-y tale'e dönüşmesi ne demektir.

*+evin duvarları öyle yüksek ki görsen.. ya ev değil zaten şato abi!
-ne gerek var pf..
+dinci tipler, görsen bütün araziyi metrelerce yüksek duvarla çevirmişler!
-saklamak istedikleri bişey var demek ki..
*türbanlı ev :s

*hala kot pantolonunun paçalarını 2 kez kıvıran insanlar olduğunu görmek duygulandırıyor beni.

*bir marka ismi yaratıcısı olsam (marka ismi yaratıcılığı '04 mezunuyum..) italyancavari isimler sallardım sürekli. insanların italyan malının kaliteli olması yönündeki "garanti" hisli yaklaşımlarını zalimce kullanırdım.

*yolda ezilen bir bisküvi görünce üzülüyorum. hangi markaya-modele ait olduğunu anlayamazsam hele, cesedini teşhise çağrılacak yakınlarının hissetmesi kuvvetle muhtemel acı hislerini duyumsamış kadar oluyorum.

*i stay the same/ i stayed this aim. pf.

Hiç yorum yok: