5 Nisan 2009 Pazar

?mania; söyle, çekinme!

** biliyorum ki bir gün.. :)
sonu gelmeyen cümlelerin insanı, sözüm sana: ben seni böyle (de) seviyorum, so nothing to worry about.

** adidasın selebreyt oricinaliti reklamını iyi yapmışlar hoş yapmışlar, müzük seçimi de tebriğe şayan ve fakat ver ar dı partiğz laky diğz ha? mavikuş insanına da dediğim gibi bi zaman, gruba hasretlerdeyim. gelin gUrup olalım :D

**"elde avuçta ne varsa" deniyor ya, nası yani? elin zaten neresinde, yaaani başka hangi bölgesinde tutuyoruz ki bişeyleri?

**otobüste pooça yemek çok ayıp, yakışmadı hiç.

** izmirin en çok nesini özledim biliyo musun? izmirin en çok benim bizzat koordinatları dahilinde oluşumu özledim :)

** hava öyle güzel ki bi zamandır, diyorum ki ey aşık insanlar "lets do it again"!

** ne olursa olsun yanında olucamla başlayıp bi anda ortamdan geri gelmemek üzere yok olan insanlara da diyorum ki, "sarımsaklı içi köftenin tere ile rokalı".

olivyuma gidin insanlar, çılgınca manyakça oki?? :s

Hiç yorum yok: