17 Nisan 2009 Cuma

büyük çekmece, küçük çekmece, iple çekmece

** köprüden her geçişimde gözlerim dolu dolu oluyor, yaşamak çok güzel lan. valla bak.

** doğumgünüm 5 temmuz bana "barbiğ-25 nisan 09 editi: yeter lan!- sırdaş günlüğüm"* alın adshfsfslkdj

** 17-27 arasını iyte gibi (olmaması gerektiği kadar) izole bir yerde geçirdikten sonra istem-irade dışı edindiğim yabaniliği atmak biraz zor oluyor.

** maximiles reklamında fikrimi çalmışlar!! :@ bkz. aşşaa
** aynı saatlerde aynı yerde beklediğimden bazen daha önce bindiğim dolmuşlara denk geliyorum. dün ve bugün üstüste (! ki daha önce de binmiştim hey yarabbim diyerek inmiştim durağımda!) aynı dolmuşa bindim :s ve ne göreyim? şöför inat ve ısrarla yine ve yeniden sürekli ve mütemadiyen ayna(lar)dan bana bakıyor! instead of the road! :s öyle böyle değil ama sürekli bakıyor, gözümde güneş gözlüğüm olduğundan ne bakıyosun allaaaalaaaa bakışımı da atamıyorum, sinir yapıyorum kendi kendime bir tek! bir de delicene sürüşü var ki metrobüse mi yetiştirmeye çalışıyor nedir. bu ne lan bu nee! töbe töbee.............

** emesen cıs. feys cıs.

** şey çok güzel. şey ya. çikolata! :s

Hiç yorum yok: