4 Mart 2009 Çarşamba

OYNARIn!


günlerden çarşamba, haftalardan buhranlı, aylardan kapıdan baktırır sandalye masa yaktırır, yıllardan nasıl da geçiyore olmuş.
bir varmış, sooorraa yokmuş.
göz açıp kapar gibi, ne açması ne kapaması sen de! resmen göz göre göre oğlum göz gö-re gö-re!

tebriğe şayansınız bayım, e ozaman 3ten geriye sayayım, hep birlikte tebrik edelim. ellerinden gözlerinden, sevgiyle. seve seve, bile bile. bilinç ve irade dahilinde. nys.

bir adım ötesi görünmezlik pelerininin arkası, gözlerimi dört açtım ama sisi aşamıyorum?
meğer ters giymişim! pf.

listeye birkaç madde ekle, kuralları sırf sındığı ben belirlemedim diyebileyim.. çok özledim, çok özledin, oki. özlemedinse akjfalkjfğwtkdk de, diyemezsin ki! (: oley.

her login yapışımda aynı hayalkırıklığı, öyleyse beklentinin en kralı burdaymış, tam benim durduğum koordinatta, bizzat içimde. geriye sayıyorum, üç iki bir sobe. saklanmayan ebe. oyunu kuralına göre oynarım peki, yeter ki sen öyle iste!

Hiç yorum yok: