14 Aralık 2008 Pazar

see you later, alligator :)

ardımda bir ordu var sanki, yoo jelibonlardan değil.
çok ılık, çok süper, böyle.. çilek kokan bir rüzgar silahı ordunun, itiyor beni -kendince çaktırmadan- gitmem gereken yere, yapmam gereken şeyleri yaptırmak üzere. havuçlu kek kokusu duymuş ve delirmiş bugs bunny misali uça uça ilerliyorum sanki yeryüzünün üzerinde, öyle kesili ayaklarım yerden, öyle naif bir (itiş&) ilerleyiş, öyle yumuşak, öyle keyifli..
bu da geçici, olsun. hiç olmamış olabilirdi. bıraktığım yerden devam ederken ben, durup kayıtsızca beni izleyebilirdi, dahası bana bakmayabilirdi bile o ışıklı gözler.
nasıl hafifim, nasıl rüyada gibi..
çook teşekkür ederim sana sana sana ve sana da. hatta sana ve sana bile. seni de unutmamalı, yeniden görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok: