25 Aralık 2008 Perşembe

birdenbire değişir herşey, birdenbire!

hav ay met yor madırda hamburger bölümünü abart abart abartmışlar, total 2 dk güldüm, disapointıd oldum gereksiz. bir tek son espri iyiydi. bu arada marşılın yüzü hamburger sahnelerinde böyle yakından çok acayip değil miydi? /:

fonda mütemadiyen keyk no fon çalıyor, piliz diyorum. kulak verilesi.

resmi işsiz gayrı resmi güçsüzsen zaman fiuvv diye geçiyormuş. geçmesin. geçsin de bana geçmesin. böyle geçmesin.

dolapta salata olmayı bekleyen haşlanmış patates küçük ve ince şeritler halinde içine kaşar dilimleri eklenmenin akabinde köri - kimyon eşliğinde sotelenip üzerine dozunda mayonez eklenince damakta iz bırakıyormuş. sallamak for firi ne de olsa. milyorlarca tarif bulucam, -söz konusu ve benzeri tarifleri bulma yolunda harcayacağım, böyle.. hunharca tarafıma bahşedilmiş zaman olmasın- böyle giderse -gitmesin-, a ha buraya yağzdığm. ben söylemiştim muhabbetine temel olsun- olmasın olmasın, ben başka ben demiştimler de bulurum, üzülme sen.

bazen çok sevdiğimi sandığım insanlardan yok şimdi çok sevdiğimi diyerek an itibarinde içine sürüklenilen duygular etkisinde abartmayalım, böyle.. işte neyse.. onlardan o kadar da hoşlanmadığımı farkediyorum. bilemiyorum. durumu umrumun sınırlarına sokamıyorum.

evrene kötü sinyal veriyosun o da sana kötü davranıyor, bu mudur. öyleyse çok adil bebeğim, hakedene afiyet ola. parmaklarını bile yalasın yemekten sonra.

hani böyle kendini bi b.k zanneden insanlar var ya, ne sansür yapıcam len işte o kendini bi bok zanneden insanlar var ya, o bok bile olsan.ız o "ben bu bokum, var mı" modunda ortamda dolandığınız sürece o bok olma halinizle -özellikle- çok komiksin.iz. b.k ol. noktaya ne koyarsan koy. sen iyisi mi KayBOl.

çemkirecek yer arıyorum, açık açık da söylüyorum, ee? kırıcıyım tehlikeliyim dencırısım bilhassa. uzak durmak sağlığınıza, şerefe hatta. evde bir tek martini var yağzık ki. bilare then. ( dipsoslu not: denicem o soda martini limon olayını, meraktayım.)

avrupa yakası bile mi iyi gelmiyor, yoksa bu haftalık mı komik değildi karar veremiyorum, görüşüm sisli bir zamandır, netleşince bakarızz..

ist a bildiğin mercimek gibin kar yağdı bıgin. saçıma düşmüş bir iki tane eve gelene kadar erimemiş, örnek alınasıca. ben ki kışa heyt fiilindeyim, böyle bir neşeli bir güleç dolaştım sokaklarda, hayırlara vesile ola.

çıtası yükselmiş "sabahın körün"de uyanıp birkaç alarm ertesi kalkmama rağmen gram uykusuzum, interestink.

sitefan konuşamıcaz biz bebeğim, bunu sen de kabul et de artık, beni de boşa dellendirme zaman zaman.
sitefan, namı diğer site, i know that weLL never talk, so accept it just like i do ha? piliz de piliz. it makes me, hmm.. aman ya enivey. enivey valla enivey ya, important olsa söylemem mi bebeğim??

serbest çağrışım: diken üstü? akordeon kapı.

çok sıkıcı. stop. gece oldu herkes evine gitti. stop. hele hele. stop. pis mızıkçı herif. iztop. mışmışçı velet. def-ol (bir vurunca ses çıkıyo zaten sen meğersem çoktan def olmuşsun bile dets kuğl).

Hiç yorum yok: