3 Aralık 2008 Çarşamba

ay biliv in yu, yu biliv in mi

orda bir köy var uzakta, o köy bizim köyümüzdür.. az kaldı.
gitmesek de bizim köyümüz, oki, ama gidelim arada, boşlamayalım arkadaşım!!.. ünlemli özlemecilik.
köy demişken ümran, allah iyiliğini versin, bilmeyen varsa diye burdan duyuruyorum, ben ikinci baskıma dayanamıycim galiba, gözlerim kapalı yazıyorum oki?
aha bomba: meci diye köy mü olurmuş..
oo yoo! şoklar :o :O sımayliyleri..
(:


hayatım bugünlerde akdeniz salata gibi.
şef benim, şefin özel menüsü. benim. şef.


ofisin arkasında bir cami var ve imamı tai-yeap (google dan gelen gelene, siz eksik kalın), valla bak, gerçekten, hakkaten, cidden.
her cuma vaaz veriyor, işleri bırakıp huşu içinde kendisini dinliyoruz :s


mjoy bademli
istanbullu akın waffle ı [ama bitter soslu ama çilekli kivili muzlu ama dondurmalı dolayısıylama açık .) ]
nestle bitter-üzüm fındık bademli
şölen nuttymax
üzümlü çikolatalı draje (milka misal, bir de ismini hatırlayamadığım bir marka..)
milka 3 tat
nestle nesquick
kent ayıcık (yummuşacığk)
işte benim hazinelerim..

Hiç yorum yok: