9 Aralık 2008 Salı

anne sözü dinler gibi masum*


karar verdim. bundan sonra ağzımı açıp iki laf etmeyeceğim "izm.in babası ist.un babasını döver" özetli.. abartmayı bırak, hiç-bir-laf-et-me-ye-ce-ğim izm>ist içerikli. nedeni kimseyi ilgilendirmez, sormayın söyletmeyin. piliz.
hava ılık. ben buz gibiyim. gittiğim alanda insanları üşütüyorum, hasta oluyorlar. sırf onlar için ilaç endüstrisinde çalışıp formülasyon geliştirmek istiyorum :) sırf on-lar i-çin.
yüzüme çok iyiyim bebeyim maskemi takıyorum birkaç gündür. tozlanmış dolabımda, hapşurtuyor. korkuyorum hapşururken düşürür müyüm diye, önlem amaçlı kimsenin yüzüne direk bakmıyorum. üstüne alınma.
yağmur yağdı sonra bu sabah istanbula. ben gönderdim bulutları, dönmeden önce temizlesinler diye yaşananların izlerini. martılar ağlamadılar, onlar martı değil fildi zaten, filler hiçbir şeyi unutmazmış biliyorsun değil mi, unutmadılar silmek istediklerimi. döndüğümde yüzlerine bakmayacağım, kadrajıma sokmayacağım hiçbirini.
üstüne alınma dedim bebeyim.

everyblackhavewhiteinside.

Hiç yorum yok: