23 Aralık 2008 Salı

3R RULEZZ ME AND YOU

canım yazmak istedi. gerizekalı :) sana güldüm uzun uzun, oyun.culuğunu yerim, seni seviyorsam bir budur nedeni: gücenmeyen küsmeyen velet oyun arkadaşım benim. şöyle böyle dedin. böyle böyle demiştim. minderlerime uzanmış kitap okuyordum kendime hala bir koltuk alamadım, gördüm, uvv dedim. o sırada yapacak daha iyi bir işim yoktu, belki vardı da ben üşengeçtim. dışarı çıkmamıştım, laptopum da yoktu, yan odadan da giremezdim. beş parasızdım, m benimle daha fazla devam etmek istemedi. düş kurmuştum, pişman değilim, geri dönsem yine aynısını yapardım. çok sıkılmıştım, aslında laf olsun diye görüşmeye diretmiştim. s almadı bizi trafik kötüydü, servislerle dönmemiz söylenmişti. u nun yerine toplantıya ben gitmiştim, u nun işi vardı o gün. başından bu yana olması gereken buydu. bunun üzerine anlaşmıştık. son sabrımı kullandığım bir dönemdi, çok düşünmedim. takmıştım kafayı bu boktan şehre. etkilenmiştim, ayrılmak istiyordum, galiba bir de aşk oyunları vardı işin içinde. c ile ciddi kavga etmiştik. çabuk sinirlendim, genelde çok çabuk sinirlenirim. yani normalde öyle biriyim ama evden ayrılmıştım kendi çapımda onun da etkisi var.....BLABLA....... dünya bir toz bulutuydu. büyük çarpışma......BLABLA.......

yaşasın! onca zaman tek suçlu varoluşmuş! oO

Hiç yorum yok: