31 Aralık 2008 Çarşamba

2009! olmazsa olmaz: sensiz olmağz, sensiz oğlmağz..

bunu okuyan herkese mutlu yıllar :)

mutluluk sizin için ne demekse onla dolu dolu geçmesini dilerim 2009'un, adınıza.

D.'lerin yılbaşı klasiği, cevizli kabak tatlısı yapıyorum an itibariyle dolayısıyla "ocakta tatlım var"* ve fazla uzatamıycam sözü.
bu, yeni evimde, kendi evimde ilk yılbaşı olayım. yılbaşını abartan, o akşama olur olmaz aktiviteler sıkıştırmaya çalışan insan türüne mensup değilim ve fakat yakın dönemde yeni birşeyler birşeyler yaşadığımdan olsa gerek bir duyguluyum bu yılbaşı arifesinde. 2008 ilk iki çeyrekte 27 yılın en zor dönemlerinden birini daha tecrübe ettim, ardından kuş misali ayağım yerden bir hayli yukarıda yaşadım günleri, son çeyrekte ise bir dolu "ilk"im oldu, bütün yıl olanlar, genel anlamda beni mutlu etti, heyecanlandırdı, umutlandırdı. dolayısıyla, totalde anlamlı, güzel bir sene geçirdim.

kendi adıma dileğim, 2009'un da 2008 kadar sağlıklı, heyecanlı, başarılı; ilerlemelerle, süprizlerle ve yeniliklerle dolu geçmesi.

senin adına da aynı şekilde bebeğim:
klasikse klasik, ne kadar umrum-da, allah bilir..
"sağlık problemsiz, başarı dolu, bol paralı ve de sırılsıklam aşklı bir yeni yıl dilerim" :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

lennn!!!! herkeşlere aynı mesıcı mı gönderiyosun? =)

bebekin piti-can =)))))

eFeNDi-Ci dedi ki...

yapma kıskançlık piticanım,
sevdiğim herkese aynı dileğim ofkors inkluğdin' yuu!
;)