29 Eylül 2008 Pazartesi

olay mahalinden bildiriyor..

bu ne cömertlik gözlerim yaşardı dedi..
gözlerin yaşardıysa çantamda mendil var verebilirim dedi öteki..
yok mendil verme de gel elini ver sen bana.. dedi bizimki
elimi verdim bir zaman önce kolumu kaptırdım dedi diğeri..



yıllardan 28 aylardan nefret mevsimlerden bu ne lan günlerden mis imiş.. saat yuvaya kaçış vakti, iş çok istek yok imiş..

bir varmış sonra yok olmuş.. beni sürüklediği şehirden kaçacakmış şimdi, seni 3kağıtçı!
şimdi en sevdiği şehirdeymiş.. en sevdiğimdeymiş, ama artık en sevdiğim değilmiş..
yine buraya gelmiş konu ister istemez çünkü. çünküsünden sana neymiş mesela..
oysa pazartesi demişti, iki tane demişti, ikisi DE demişti.. umut-muyorum ok piti de, bir yere kadar bu da. bak sen şu işe, aynaya bakar gibi gibi.. :)

not: @work, başka meşguliyette olduğunu çaktırmamak ne zormuş! :o


beyoğlu, buzz eylül, 2008

Hiç yorum yok: