11 Haziran 2008 Çarşamba

kış uykusu biterken

..gel bak bi elimde gökyüzü var hala..*2453453465743541537875463220124531
31......................


karanlık. yanımdan geçerken "afedersin" dedi, "korkma".

-?!

(son derece + - !!!!!) şurdan geliyorum, biliyorsun bu hafta böyle böyle, bir de şu var ki, o da şöyle ve hatta bak böyle de birşey...blabla

-..

+öyleyken böyle böyleyken de öyle, (sonuca gelirsek...) ister misin?? (?*145345344489781..)

-peki,.!?:..;

+okuyor musun?

-ilgileniyormuş gibi görünmene gerek yok, merak etme, istediğini yapıcam.

+hihihi hahahah vb

-bunu sadece beni rahat bırakman için yapıcam (çok karışık aklım, şimdi biraz daha yumuşağım, evet ya evet, bu benim yumuşak halim).

+kimse nasılsın demiyor, çay bile ısmarlamıyor

-?!(ısmarlamak zorunda mı bu insanlar)-kaldığı yerden-!?!?!?!?!?!?!

+ne okuyorsun?

-(sus-defol)

+kafan karışık görünüyor?

-iyi akşamlar.

+hoşçakal.



..
karanlık.
yansımamı görüyorum mağazaların yanından yürürken, başım çok ağrıyor.
birinin önünde durup çuvalımsı çantamı vitrine çarpıyorum, küçük bir parça cam elime saplanıyor. sivri cam parçasını çıkarıp mağazaya giriyorum. ne güzel bir mutfak. spotlar saçlarımı aydınlatırken meşe sandalyeye oturarak çantamın ön cebinden haribomu çıkarıp yemeye başlıyorum.

..
karanlık-tı. çok.
(ve) son çaremdi, ben de senden hoşlanıyorum dedim.

Hiç yorum yok: