30 Haziran 2008 Pazartesi

iki kere iki dört, dört kere iki sekiz, sekiz kere iki onaltı!


blograzzi de günün blogu olmuşum.ee?
tebrik edilmişim, teşekkür ettim.


ve fakat huysuzum bugün. tersimden kalktım, tersimden bakıyorum, tersimden yaşıyorum, tersimden yatıcam.

ben tersim diye mi herşey ters gidiyor yoksa herşey ters gidiyor diye mi bu huysuzluk bilemedim ama geçmiyor.GEÇ-Mİ-YOR!

secrettabahsedilensel zincirleme saçmalıklar tecrübe ediyorum birkaç gündür :/

bi kere hava çok sıcak!!

benden kaynaklanmayan nedenlerden ötürü bir türlü tezimi ciltletme aşamasına geçemedim..

makineyi mezuniyetten sonra alabildim..

2 gün içinde hazır olmam gereken uzun bir tatil var ve ne ben hazırım ne de valizim!

ve en bomba: ne olduğu nerden geldiği belirsiz bir virüs bilgisayarımı tepetaklak etti, alaksızca internete erişim imkansızlaştı, sonra bütün programlar kendiliğinden tek tek silindi! en son açılıştaki windows yazısı kırmızı siyah oldu :o -daha ne olsun-du!!- ve ben işte tam bu noktada yoruldum.


-asıl-hepsi, bu.

Hiç yorum yok: