21 Haziran 2008 Cumartesi

böyleyken öyle öyleyken böyleyse, ve de öyle böyleyse, böyleyken böyle midir?

bütün koltuklar boşken karşıma oturdu, ne oluyor dedim, uğurlu koltuğuymuş :o
üzgünmüş, ama illa ki o koltuğa oturması gerekiyormuş, tamam, inanç son derece batılmış, ama engel olamıyormuş işte. ya koltuk dolu olsaydı? dedim. diğer aracı beklerdim dedi, boş olanı bulana kadar bekleyecektim. ( :o ??!!). ben her zaman çok erken çıkarım dedi, koltuğuma başkasının oturmasına izin vermeyecek kadar erken çıkar ve mutlaka gideceğim yere yetişirim. aman ne hoş. bir o kadar da inandırıcı. iç sesi susturmalı. neden olmasın-lara şans tanımalı. ama tanınmadı. yüzüne baktım; ne kadar genç. ben de bir zaman gençtim. şimdi neyim. neyse ne.
neye gülüyorsun sen öyle?!
rüzgar kahküllerimi dağıtıyor. sinirler yıprandı bile. sabah kahvaltı da edemedim, çok açım. şöför bey lütfen biraz yavaş, o pencereyi kapatmak istemiyorum zira gölgede 40!!
komik olan nedir, bana da anlatsana!
cık cık (sessiz hareketsiz type)
yarın foruma gitmeliyim, aklımda kalacağına ayağımda olsun =)
şöför bey biraz dikkat ha??!!!!!!!!!!!!
neyse, fazladan bir on dakikam olacak belli ki, güzel.. ama rüzgarı istenen alana yönlendirebilsek :/
hey!!!!!!!! dikkat dedik, nereye yetişiyoruz:s bu hız neye, niye!
joker halt etmiş bayım yanınızda..
dilerim bugün de fırça yemem, yeter artık. sunumda ne giymeli, of!!!!!!

HAYIR

kolum acıyor, dayanamıycam sanki.. kolum kırık!!!
elimdeki kimin kanı :s

kanamış bir güzel yüz, hareketsiz, uğurlu koltuğunda, karşımda, gülümsüyor sanki (hala).

Hiç yorum yok: